Jos olet saanut kirjeen Collectialta, syynä on todennäköisesti velka, jonka autamme asiakastamme perimään.
On monia syitä siihen, miksi et ole maksanut laskuasi. Me ymmärrämme sen. Haluamme auttaa sinua mahdollisimman hyvin eteenpäin.
Collectian asiakashallintaportaalin kautta voit helposti ja turvallisesti saada yleiskuvan velasta. Täällä voit myös maksaa, pyytää maksusuunnitelmaa tai kirjoittaa meille, jos sinulla on kysyttävää.
Maksa velkasi tai luo automaattinen maksusuunnitelma kortillesi. Lähetämme sinulle maksulinkin tekstiviestillä, jossa sinun tarvitsee vain antaa korttitietosi.
Jos olet saanut kirjeen meiltä, voit käyttää liitteenä olevaa tilisiirtolomaketta.
Jos valitset maksusuunnitelman
Jos et pysty maksamaan koko laskuasi kerralla, sinulla on mahdollisuus anoa maksusuunnitelmaa. Tällä tavoin voit maksaa velkasi pienissä erissä tietyn ajanjakson ajan, kunnes velkasi on kokonaan maksettu.
Hakemuksessasi sinun on esitettävä ehdotus siitä, miten haluat maksaa velkasi. Kun olemme vastaanottaneet hakemuksesi, vastaamme sinulle mahdollisimman pian. On tärkeää, ettet aloita maksua ennen kuin maksusuunnitelmasi on hyväksytty toimeksiantajan toimesta.
Jos haluat anoa maksusuunnitelmaa, voit tehdä sen MinunCollectian kautta tai soittaa meille numeroon 09 3154 5630.
Jos olet jo maksanut?
Jos olet jo maksanut laskusi, mutta olet silti saanut kirjeen meiltä, pyydämme sinua kirjautumaan sisään MinunCollectiaan asianumerollasi tai soittamaan meille numeroon +358 9 31545630.
Sinun on lähetettävä pankkitilisi kuittikopio sähköpostitse: info@collectia.eu . Tämän jälkeen otamme nopeasti yhteyttä toimeksiantajaan ja tutkimme asiaa tarkemmin.